Strony

niedziela, 1 kwietnia 2012

Rozrzucone wspomnienia

Dziś pare niekompletnych sesji które zrobiłam w chwilach przerwy między nauką kilka<naście> dni temu.
Sesja pt. "Błogostan"


Sesyjka spontan z dredem o.O
Laura wyraźnie uradowana moją kombinacją z włosami. Pomimo lekkiego zgrzytu z mamą że ja nic nie mówiłam że zrobie zaraz po lekcjach dreda, jest świetnie! Wszyscy byli zachwyceni mam go już 3 tydzień i do tej pory ludziom sie to podoba.
Dziękuje mojej koleżance że zrobiła go tak, a nie inaczej =)



Lala musiała oczywiście zobaczyc jaki jest w dotyku i jak by wyglądała z dredami xD
Sesja 3 "Moje Latte"
*Zrobiłam sobie latte wyglądało czadowo gdy na piankę dałam wiórki czekolady ^^

D: O co tu masz? Dobre?
J: Kawe. Jeszcze nie wiem jak smakuje ale wygląda nieźle.

D: Pachnie zabujczo moge spróbowac?
J: Lauro nie jesteś przyzwyczajona możesz nie zasnąc.
Prosze nie pij ja musze napisac do kolezanki.

*Chwila nieuwagi i Laura pije moją kawe!

J: Ej czy ty sie napiłaś?
D: Nigdy w życiu!

J:To czemu masz śmietanke na ustach? Przecież Cię prosiłam. :/
D: Ups! <wytarła buzię> Przepraszam.
Bardzo długa notka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz