Strony

wtorek, 3 kwietnia 2012

Nowy lokator.

W piątek przyszła do mnie paczka a mianowicie nowa monsterka którą zamówiłam na allegro. Jest bez orginalnego ubranka, które dopiero mam dostac możliwe że jutro przyjdzie <nadzieja>.
Przedstawiam więc mojego nowego współlokatora ;D
D: Jest mi dziś smutno jestem taka samotna ;(
J: To poprawie ci chumor.

D: W jaki sposób?
J: Będziesz miała koleżankę!
D: Co? niemożliwe gdzie ona jest?
J: Tam --->

D: Ja ją uwolnię!
Nie mogę się doczekac.

D: O to Lagoona!
J: Chyba jeszcze śpi..
D: Cześc Lagoono ;)

L: Ohhh... Cześc. Hymm??? Gdzie jestem?

J: Cześc kochana, jesteś u mnie w domu teraz tu będziesz mieszkac =)
L: Rybcie jak sie ciesze!

D: Jejku w końcu nie będę sama!
L: Oj tak będziemy we dwie! <usmiech>

J: Prosze popatrzcie się na mnie, o tak dobrze! A teraz smile!

D i L: Będziemy teraz iśc szukac ubrań :P
PAPA xD  ;*


To tyle na dziś thx.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz