Strony

niedziela, 15 kwietnia 2012

Piątek 13 + zakupy

Pisze dopiero dziś bo wczoraj nie dałam rady a w piątek wruciałam późno.
Jestem jeszcze obolała po koncercie na którym byłam wczoraj, pogo było świetne!, trzepanie piórami też ale kark mnie boli ;P
Dodam zdjęcia mojego nowego nabytku a dokładniej Frankie Stein Skull Shores! Jeah kupiłam ją sobie i drugą koleżance, co prawda drożej niż zakładałyśmy ale jednak mam ;P
Te na promocji rozeszły się juz rano i musiałam szukac gdzie indziej...

A teraz story------>
* Laura i Luna siedziałay i rozmawiały o nowym wystroju mojego fotela xD 
<przepraszam że z aparatem odnijam się w lusterku>

* Gdy Laura piła sok usłyszały jak coś kładę na fotelu 

*Luna była wyrażnie zaciekawiona

* Luna wyciągła Laurę na przeszpiegi. Obydwie były ciekawe co przyniosłam tym razem.

*Ich zdziwienie było ogromne gdy zobaczyły Frankie ale czarno białą!

*Szybko uwolniły ją z pudełka...

* I zapytały czy to napewno ona i czemu jej skóra nie ma miętowego odcienia.
Frankie zapewniła że jej nic się nie stało.

*Draci była zaskoczona ale i szczęśliwa że będzie miała 2 przyjaciółkę!

*Wszystkie wpadły sobie w ramiona szczęśliwe z takiego prezentu jaki im sprawiłam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz