Strony

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Butki

Zamówiłam buciki dla mojej monsterki. Są od wersji podstawowej, bo nie wiem czy kupie ją kiedyś, jak mam piżamową. ;)


J: Co tam?
D: Nudzi mi sie  ;(

J: Zaraz, zaraz u mnie to niemożliwe! A pozatym mam wieści :]
D: Co takiego?

J: Jest paczka dla ciebie!
D: Jak to do mnie? Oddal ten aparat bo musze zobaczyc co to!

D: Zaadresowane do ciebie... nie jestem pewna czy to dla mnie...
J: Śmiało otwieraj.

D: Coś widze!

D: Wow niemożliwe! Buty! Dla mnie!

D: Zobacz jakie piekne <3

D: I co jak leżą?
J: Pięknie. mam nadzieje szczęśliwa!
To z zokazji pół roku spędzonego u mnie.

D: Dziękuje! Wymiatasz. Fantastyczny prezent. :*
J: No wiem <czarujący uśmiech>. Już to gdzieś słyszałam.


I tak właśnie Laura dostała swoje butki. Nie powiem że to była tania inwestycja ale nie żałuje.
Boże błogosław twórców allegro.
Z całego serca dziękuje osobie która mi je sprzedała. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz