Strony

środa, 4 kwietnia 2012

Prezenciki

Moje kochane monsterki <tka teraz już dwie> dostały dziś paczuszkę, która miała byc początkowo tylko dla Luny <Tak nazywam Lagoone> . Po otwarciu nie tylko ja byłam zdziwiona zawartością!

*Lagoona była zajęta czytaniem
*Gdy zjawił się mały chochlik zwany Laurą
D: Coś do nas przyszło, właśnie Nemi  to przyniosła.
L: Ciekawe co to? odkładam gazete i idziemy sprawdzic.
D: Ok.


L: Faktycznie to do dla nas.
D: Od twojej poprzedniej właścicielki!

L: Zgadza sie.
D: Luna jak myślisz co to jest?

D: Wow! Ile tego mamy...

L: Moje ubranko! Nareszcie... ;P
D: to coś ciekawego...

D: Zamawiam te olulary i wisiorek ;D

L: Ok.A ja ide się przebrac...
* chwilę później ---->

* piąteczka
D i L: Za udane zakupy <plask>


D i L: Do jutra!

Zamawiałam to później niż Lagoone więc mam od dziś kolekcje miła osoba dołączyła oprócz ubranka:
- szczoteczkę
-wisiorek
- byciki Ghoulii z dead tired
- butki lagoony
- okulary do litles pet shop <wiem bo mam takie same widac na ostatnim zdjęciu>
Niestety nie dosłała rybki i akwarium no cóż ale nie jestem o to zła bo i tak wyszłam na plus jutro reszta fotek z dziś buziolki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz