Strony

piątek, 25 maja 2012

Nef - pierwsza odsłona

Miałam doda story jak przybyła Nefera juz dawno temu...
ale byłam zajęta robieniem lalowego pokoju, nauką, przygotowaniami do dni frankońskiego...
Aj bardzo was za to przepraszam ale już nadrabiam zaległości... ponieważ w zanadrzu mam bodajże jeszcze 2 sesje :P


N: Yyyy... Cseśc! Laura? Tak? Tu siostra cleo mógłby po mnie ktoś wyjśc bo nie trafie do was ;(

D: No spoczko cleo pisała że się zjawisz zaraz mój chłopak po ciebie wyjedzie ;D

D: Kochanie możesz coś dla mnie zrobic?....
C: No dobra o,o

*15 min póżniej...
N: daleko jeszcze???
C: Już prawie jesteśmy xD

N: Halo jest tu ktoś????

D: Witaj u nas jestem Draculaura, ale mów mi Lala lub Laura ;D
Mieszkają tu z nami jeszcze Frankie i Lagoona, 2 Barbie i jeszcze inni których poznasz...
N: już nie mogę się doczekac :*

D:Ale gdzie maniery zapraszam do stołu =)

 *Po paru godzinach.... gdy zapadł zmrok
N: I właśnie tak to było...[...] Teraz mam nadzieję że jeszcze się załapie do pracy modelki ^^
L: Spoko rybciu Nemi- to ta która o nas dba- cały czas coś wymyśla a to plenerki a to sesje, albo ślenczy przy maszynie którą chce naprawic... :P
Ja: *face palm - Sorka ja tu jestem!

F: No ale taka prawda maszyne diabli wzieli i nie dostane mojej nowej bluzeczki ;(
Ja: No moge jeszcze poprosic kogoś by uszył ją za mnie :*

N: to ja tę poprosze o jakieś ciuszki bo w tym nie będę ciągle paradowac. A przy okazji pamiętaj że mam inny rozmiar niż reszta dziewczyn *.*



A tak teraz wygląda monsterkowa gildia. Możliwe, że gościnnie pojawi się pare osobistości, ale ciii wy nic nie wiecie :D
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do komentowania nie tylko na pingeże, ale też tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz