Strony

piątek, 15 czerwca 2012

Laura i Draculaura

Wzieło mnie na historyjke, bo... w sumie to nie wiem.
Gościnnie będą występowac u mnie inne lalki xD

Dziś to druga Draculaura
*
*
*

*nasz mały śpioszek

Laura: Witam! czemu patrzysz jak śpie?
Ja: Bo wyglądzałaś tak przeuroczo ;)

Laura: Ok, ja wstaje =)

Laura: Lece dziś na zakupy i musze wyglądac łaniej niż zwykle
Ja: No to weż tą sukienkę....

Laura: I jak? Może byc?
Ja: No pewnie!

* W sklepie...
Laura: Co za fantastyczna torebka!...

Będzie idealna do tej spudniczki <3

Tak to jest to.

*Troche póżniej
L: To moje body, ale mam jeszcze...

Ubrac tą spudniczke, jest piękna ma tyle falbanek i kokardek i cała w serduszkach ;)


Teraz tylko zrobie make up, no i jakąś fryzure,

Nawet już wiem jaką :]

Tadam!

Ja: wszystko ok, ale gdzie się tak stroisz?
L: Dowiesz się później



Ps: Wczoraj kupiłam Fp dla frankie bo pomimo zmiany jej stylu, uznałam że jedno typowo Franusiowate ubranko nie zaszkodzi miec.. były w tesco a ja dostałam go za podciągnięcie średniej na koniec roku i tak trafił do mnie ten zestaw



 Dziękuje za pożyczenie lalek do sesji które będą się ukazywac Oli. Oluś jesteś cudowna, a jedna z twoich dam już jest po operacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz