Strony

sobota, 23 czerwca 2012

Hurt

Proszono mnie o historyjke... dlatego oto jest!
Wcześniej niż planowałam, ale jednak dałam się przekonac

*Laura usłyszała jakiś głos i zerkneła kto to

* Okazało się że to jakaś dziewczyna której nie zna. Dlatego postanowiła się przywitac.

* po 5 minutach

Laura: Witaj Jestem Laura, mieszkam tu z moimi przyjaciółkami.

Nieznajoma: Jestem Toralei! Przyjechałam was poznac.

L: Bardzo mi miło, napewno będziesz się dobrze bawic z nami ;)

Toralei: Chciałabym ale mam zepsute ręce :(

Laura: Widzisz ta moja ręka też była oderwana, ale Nemi mi ja naprawiła! :D

Laura: To weźmiemy twoje rączki i zobaczymy co dziś powie, ale napewno ci pomoże =)

Toralei: Hura! znowu będę zdrowa!!! Nie mogę się doczekac...

* Co z tym zrobie? Czy Torka nadal będzie taka zadowolona, czy może coś się nie uda?
 O tym następnym razem papa

1 komentarz: