Strony

niedziela, 23 września 2012

Zmiany w lalkowaniu

Trochę tu pozmnieniam.
Nie będzie już tu tylko monsterek, ale wszystko co zrobie dla lalek lub lalką.
Oczywiście o pullip na icanbenemi.
Będą tu częściej baśki i te całkiem z innych bajek.
Zmiany dotkneły już pierwsze sztuki.

A ja się nie lenie, tylko ciężko pracuje na lepszą przyszłośc moją i lalkowego świadka.

 Np: projektując ornamęty na rzeźbę ^^

Starając się w wolnych chwilach szyc <tu maskotki dla dyniogłowej>


obmyslając jaki nadruk na lalkowe koszulki będzie lepszy :P

Czy naprawiając lalki
Ta należała do mojej mamy... :D

Za pomocą gumki przyczepiłam jej rączki

Dostała nowe rzęsy, wyglądające bardziej naturalnie.

Nadal jest bez nóg, bo znalazła siętylko jedna :/
Ale za to ma teraz piękne gęste włosy, a nie posklejane kołtuny.

Miałam ją pokazac już w lipcu...
Rasta Barbie... może nie jest w 100% zgodna z projektem,
ale i tak wygląda tysiąc razy lepiej niż dawniej, to ciałko nie pozwoliło na lepszy efekt.

I ta doczekała się kapelusza, który pasuje do kowbojskiej kurteczki,
Chyba tak już zostanie :*


Będzie jeszcze toche o naprawianiu tego co mi w lalkach nie pasowało.
Nie obiecuje że często ale napewno się coś znajdzie ^^

3 komentarze:

  1. ciekawa jestem jak wyjdą te maskotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko skończę to pojawią się zdjęcia ;)

      Usuń
  2. Czekam na maskotki ! :D

    Obserwuję i mam nadzieję, że zajrzysz też do mnie i się zrewanżujesz ;))

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń